24 فبراير 2009

مش عاوزة اسمع


لابلاش مش عاوزة اسمع
لو حتحكي عن جرح قلبك
لا خلاص مش عاوزة اعرف
اصلي بجد نفسي افرح
عاوزة اسمع كلام جديد
حد يحكي شوقه وحبه او حتي اسمع غنوة حلوة
لكن جرح والم
لا كفاية مش عاوزة اعرف
عاوزة حد ياخد بأيدي
انسي معاه جروحي والامي
يفتح لي ابواب السعادة
يفتح عيوني علي اجمل حياة
ولا اقولك
احكي وخلاص
اصلي زيك
نفسي حد يسمع كلامي
يعرف الآمي
يمكن الاقي عنده العلاج
وبصراحة
خايفة اكون من كتر جرحي
قلبي بقي زي الحجر
مبيتأثرش بدموع البشر
طيب احكي
حسمع بقلبي
عاوزة اعرف لسه بيسمع
ولا خلاص بقي اصم
ايه ده بس
ليه كده
مش بفكر غير في نفسي
لا حسمعك
حسمع كلامك
حسمع عشانك
واعرف حكايتك
يمكن اعرف انصحك
انا انصحك
طب هو ينفع
مجروح وينصح
ولا اقولك
انسي اللي فات
وابدء حياتك من جديد
وانا كمان حكون معاك
حعيش حياتي من غيرنكد من غير تعب
ومن غير متسائل
عارفة حتتعب
طيب نجرب
حنخسر ايه
يبقي اتفقنا
حنعيش حياتنا من غير الم
من غير ما نحكي عن الاسي
يمكن يودينا الامل علي دنيا تانيه
مفيهاش تعب
مليانة حب
يرسم بأيده ضحكة حلوة
مكان دموعنا
جايز ساعتها لما نحكي عن السعادة
الف مين حيسمع
ومحدش يقول
لاكفاية مش عاوزة اسمع

ليست هناك تعليقات: